Je bent 50% van de tijd verantwoordelijk voor de crediteuren administratie van zowel onze site in Zele als Roeselare
Je behandelt diverse administratieve taken zoals het inboeken van aankoopfacturen, Btw-aangiftes en leveranciersuitbetalingen;
Je volgt de geldstromen en financiële vooruitzichten op;
Je beheert de banksaldi en onderhoudt contacten met financiële instellingen;
Je stelt gedetailleerde rapportages op over de financiële toestand voor de banken en de Groep;
Je draagt bij aan de boekhouding door de in- en uitgaande betalingen te verwerken.
De andere 50% bestaat uit rapportage en controlling
Je controleert de rekeningen van de algemene boekhouding met betrekking tot transacties;
Je assisteert bij de maandelijkse closing en zorgt voor de managementrapportering;
Je maakt en volgt variantieanalyses, budgetten en forecasts op bedrijfsniveau mee op;
Je verzamelt en onderzoekt de financiële informatie en KPI’s van de verschillende departementen;
Je ondersteunt projecten vanuit een financieel perspectief
Jouw profiel
Je beschikt over een Bachelor diploma in Accountancy of een andere economische richting of je bent gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een eerste ervaring in een financiële functie, binnen een internationale productieomgeving is een plus.
Je bent cijfermatig sterk, analytisch ingesteld en hebt oog voor detail.
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
Je toont zin voor verantwoordelijkheid, kunt organiseren en bent proactief.
Je beschikt over praktische kennis van MS Office programma’s, kennis van Navision is een pluspunt.
Je bent flexibel ingesteld en bereid om fulltime te werken.
Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren
Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren
Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
Aanbod
Samen met alle Berry-collega’s vorm je een dynamisch team waar een goede werksfeer heerst.
De internationale structuur van de Berry Group biedt werkzekerheid, stabiliteit en groeimogelijkheden.
Een salarispakket afgestemd op je expertise, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, flex income plan (cafeteriaplan), CAO 90 bonus,...
Je werkt in een flexibel uurrooster, met mogelijkheid tot thuiswerk.