Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Junior Controller


Functie

Volgende zaken horen tot jouw takenpakket:

  • Je bent 50% van de tijd verantwoordelijk voor de crediteuren administratie van zowel onze site in Zele als Roeselare
    • Je behandelt diverse administratieve taken zoals het inboeken van aankoopfacturen, Btw-aangiftes en leveranciersuitbetalingen;
    • Je volgt de geldstromen en financiële vooruitzichten op;
    • Je beheert de banksaldi en onderhoudt contacten met financiële instellingen;
    • Je stelt gedetailleerde rapportages op over de financiële toestand voor de banken en de Groep;
    • Je draagt bij aan de boekhouding door de in- en uitgaande betalingen te verwerken.
  • De andere 50% bestaat uit rapportage en controlling
    • Je controleert de rekeningen van de algemene boekhouding met betrekking tot transacties;
    • Je assisteert bij de maandelijkse closing en zorgt voor de managementrapportering;
    • Je maakt en volgt variantieanalyses, budgetten en forecasts op bedrijfsniveau mee op;
    • Je verzamelt en onderzoekt de financiële informatie en KPI’s van de verschillende departementen;
    • Je ondersteunt projecten vanuit een financieel perspectief

Jouw profiel

  • Je beschikt over een Bachelor diploma in Accountancy of een andere economische richting of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste ervaring in een financiële functie, binnen een internationale productieomgeving is een plus.
  • Je bent cijfermatig sterk, analytisch ingesteld en hebt oog voor detail.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je toont zin voor verantwoordelijkheid, kunt organiseren en bent proactief.
  • Je beschikt over praktische kennis van MS Office programma’s, kennis van Navision is een pluspunt.
  • Je bent flexibel ingesteld en bereid om fulltime te werken.
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

  • Samen met alle Berry-collega’s vorm je een dynamisch team waar een goede werksfeer heerst.
  • De internationale structuur van de Berry Group biedt werkzekerheid, stabiliteit en groeimogelijkheden.
  • Een salarispakket afgestemd op je expertise, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, flex income plan (cafeteriaplan), CAO 90 bonus,...
  • Je werkt in een flexibel uurrooster, met mogelijkheid tot thuiswerk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht